El passat dimecres 21 de maig es va celebrar, a la sala d’actes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), l’acte de reconeixement a les persones jubilades l’any 2023-24. L’homenatge, organitzat amb l’objectiu d’agrair la trajectòria professional i el compromís amb la institució, va comptar amb la presència del Rector Magnífic Javier Lafuente, que va presidir l’acte, així com amb altres membres de l’Equip de Govern.
L’acte es va iniciar amb unes paraules de benvinguda a càrrec de la secretària general, Esther Zapater, seguides de la projecció d’un vídeo d’AmicsUAB, en què es va destacar que la vinculació amb la Universitat no finalitza amb la jubilació, sinó que continua amb AmicsUAB. Tot seguit, el gerent de la UAB, Jaume Tintoré, també va dedicar unes paraules d’agraïment i reconeixement a les persones homenatjades.
Posteriorment, la doctora Mercedes García Arán, en representació del Personal Docent i Investigador (PDI), i el senyor Antoni Barfo, en representació del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis (PTGAS), van dirigir unes paraules als assistents. Les seves intervencions, plenes d’agraïment i emoció, van contribuir a generar un ambient càlid i proper, remarcant la tasca de totes les persones homenatjades.
Per concloure l’acte, el Rector Magnífic Javier Lafuente va expressar el reconeixement institucional a la dedicació de les persones jubilades i va convidar els assistents a compartir una trobada informal a l’exterior del Rectorat.