El Centre de Documentació Europea de la UAB impulsa una nova edició del Kahoot del Dia d’Europa, una iniciativa participativa que convida la comunitat universitària a posar a prova els seus coneixements sobre la Unió Europea.
Des d’AmicsUAB, col·laborem en aquesta activitat que promou la participació, el coneixement i els valors europeus dins la UAB.
El joc estarà disponible del 23 d’abril, coincidint amb la diada de Sant Jordi, fins al 9 de maig, Dia d’Europa. Durant aquests 16 dies, els participants podran accedir al qüestionari en tres idiomes (català, castellà i anglès) i competir per aconseguir una de les millors puntuacions.
El Kahoot consta de 29 preguntes sobre diferents àmbits de la Unió Europea, com el seu funcionament, la cultura, la geografia o la societat dels estats membres, i s’adreça exclusivament a membres de la comunitat universitària de la UAB.
Com participar?
Podeu participar responent al qüestionari a través dels següents enllaços:
Com a incentiu, es repartiran 60 lots de regals amb material de la Unió Europea i de les entitats col·laboradores, que es lliuraran a les persones amb millors puntuacions globals.
Els resultats es publicaran l’11 de maig, i la recollida de premis començarà el 12 de maig.
Amb aquesta col·laboració, reafirmem el nostre compromís amb iniciatives que fomenten la participació activa, el coneixement i la connexió entre la comunitat universitària i el context europeu.
Troba més detalls aquí.