Divendres 29/05/2026

Aprovat el calendari electoral per a les eleccions a la Junta Directiva d’AmicsUAB

A l’assemblea celebrada el passat 26 de maig es va aprovar el calendari electoral per a les eleccions a la Junta Directiva d’AmicsUAB, que tindran lloc enguany.

El període de presentació de candidatures estarà obert del 15 al 30 de juny, ambdós inclosos. Les candidatures s’hauran de presentar per correu electrònic a amics@uab.cat.

Cada candidatura haurà d’estar formada per una llista tancada d’un màxim de 12 persones i haurà de complir allò establert a l’article 15 dels Estatuts de l’entitat.

El dia 1 de juliol tindrà lloc la proclamació de les candidatures, que es publicarà a la web d’AmicsUAB mitjançant una notícia. Posteriorment, del 2 al 15 de juliol, s’obrirà el període de campanya electoral. Durant aquests dies, es posaran a disposició de les candidatures els mitjans disponibles de l’entitat (web, correu electrònic i xarxes socials) perquè puguin dur a terme la seva campanya.

El 16 de juliol serà la jornada de reflexió i el 17 de juliol se celebrarà l’assemblea en què tindran lloc les votacions. A les 16:00h en primera convocatòria, i a les 16:15h en segona convocatòria. 

D’acord amb l’article 14 dels Estatuts, el vot és personal i intransferible. El format de les votacions serà presencial, tot i que de manera excepcional (per motius de malaltia, viatge o circumstàncies similars) i amb avís previ, es podrà exercir el vot electrònic.

La Junta Electoral d’aquest procés estarà presidida per Joan Lluís Pérez Francesch i tindrà com a vocals Gemma Ruiz Salvatella i Joan Gómez Pallarès. Així mateix, comptarà amb un representant de cadascuna de les candidatures en qualitat d’observador o observadora.

Empreses Amigues
Tancar menú
Next generation logo