A la passada Junta 230 es va decidir que havent exhaurit el mandat de l’actual Junta Directiva de l’Associació d’Amics de la UAB, a partir d’avui, s’obre el període per a que els socis que ho desitgin puguin presentar candidatura a la Presidència de l’Associació.
Calendari
Procediment
S’hauran d’adreçar a la seu de l’Associació (Torre Vila-Puig, Campus UAB) per correu electrònic benvinguts@amicsuab.cat o bé personalment de dilluns a dijous, de 9 a 14 h. i de 15 a 18 h., i els divendres de 9 a 15 h.
Segons l’article 12è.4 dels Estatuts, les candidatures han de contenir:
(Segons disposa els Estatuts de l’Associació, s’ha de presentar una candidatura completa a Junta i la votació a l’Assemblea general es farà segons les candidatures en llista tancada).
Difusió i campanya
L’equip tècnic de l’Associació es posa a disposició de totes les candidatures presentades per oferir les mateixes vies de difusió i informació que té l’Associació al seu abast.
El dia de l’Assemblea prendran la paraula les diferents candidatures, quinze minuts cadascuna màxim, per ordre alfabètic segons el cognom del candidat o candidata a president o presidenta. A continuació hi haurà un torn de mitja hora perquè els socis adrecin les qüestions que considerin més pertinents als candidats o candidates, que tindran un únic torn de resposta de màxim 15 minuts cadascú. Seguidament es procedirà a la votació pel sistema d’urna i, en casos justificats (viatge i malaltia) amb el certificat corresponent serà possible connectar-se via zoom i fer el vot electrònicament.
Per a qualsevol aclariment, dubte o ampliació d’informació cal adreçar- per escrit (correu electrònic) a l’atenció de Maite Aldazabal i Pere Avellà a la seu de l’Associació:
Edifici Torre Vila-Puig
Campus Universitari UAB
08193 Bellaterra
benvinguts@amicsuab.cat // amics@uab.cat